Hårdträning

Hej sweetheart's. Idag har jag bara tagit det lugnt, är så konstigt trött hela tiden. Men nu ska jag strax pallra mig iväg på en lång promenad runt munksjön med älsklingen. Bli av med det goda från semestern, för nu börjar hårdträning inför balen och sommaren 2009. På måndag blir det ändrig på det mesta (inget onyttigt) och hårdträningen kommer igång ordentligt. Så ska försöka hålla det ända tills Juni! Man kan om man bara vill, så är det faktiskt.

Men senare idag framåt fem tiden kommer Robins föräldrar hit, så vi ska umgås med hans familj och min familj idag. Det ska bli väldigt trevligt och roligaste är att dom kommer så himla bra överrens. Det är faktiskt så bra att dom åker och hälsar på varandra en helg nån gång sådär ibland och går ut och ha det allmänt trevligt. Haha, ja man kan säga att våra familjer passar utmärkt tillsammans. Jaja, så är det med det. Nu ska vi fortsätta städa klart här hemma och sen ska jag iväg och träna.

 Pusskram, Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0