Bodypump

Emmie lämnade mig för en stund sen, vi har suttit och pratat lite om morgondagen och sen har vi varit på stan. Jag fyndade lite på gina tricot, som ni får se senare. För nu blir det ett bodypump pass på sense och jag skulle mer än gärna vilja lägga mig i ett solarium efter, men det får jag vänta med. För jag fjällar än och har gjort det sen jag kom hem och det blir tydligen bara värre om man solar i solarium, så jag avstår faktiskt från det då. Men nu ska jag promenera bort till sense.

Pusskram, Alexandra




Kommentarer
Postat av: Ellinore

hihi den va så¨fin så fin:)

Hade ni det bra i Thailand? dum fråga kanske :P

Det ser ju ut som ni hade det helt underbart :)

2009-01-22 @ 19:46:57
URL: http://ellinorejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0