8 timmar

Nu ar det ca 8 timmar kvar tills jag och min pojkvan lamnar paradiset!
Det har varit en helt underbar resa. Det har varit den basta resan jag varit med om och vi tvekar inte en sekund pa att vi ska hit igen nasta vinter. Och det lovar jag att det kommer bli av for jag vill inte lamna Thailand imorgon bitti kl:08.00. Jobbigt att vi ska upp snart, vi maste lamna hotellet redan vid 05.30 for vi ska vara pa flygplatsen 2 timmar innan.

Men idag har vi kunnat ligga och sola hela dagen i kata noi och det har varit kanon vader. Klarbla himmel och en otroligt stekande sol hela tiden. Min kara gudmor och hennes man kom ju till Thailand igar, sa vi har legat med dom pa stranden idag. Det var hur trevligt som helst! Harligt med svenskt sallskap. Sen nu ikvall har jag och baby varit och shoppat pa jungceylon, ett otroligt stort shopping center. Fast man blev mest forvirrad nar man gick dar, jag bara koper strandklanningar hela tiden. Haha! Ne men, vi har verkligen njutit av den sista dagen, precis sa det ska vara. Och jag lovar er, jag ska ta kort pa alla mina kop nar jag kommer hem, vi landar svensktid 16.35 imorgon pa arlanda. Sa da ar jag tillbaka i kalla sverige igen. Men det ska bli skont att fa traffa mina nara och kara, saknar ju er. Men nu maste vi ga och lagga oss, for vi ska upp om 5 timmar. Hoppas att ni haft en jatte bra dag, for min sista heldag i thailand har varit perfekt. Vi ses snart i Sverige!

 Pusskram. Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0