30 Januari

God morgon allihop!
Hoppas allt är bra med er.

 Vaknade upp brevid älsklingen idag vid 10, sen åt vi frukost och nu ska jag hoppa in i duschen för och bege mig till skolan och möta upp Emmie för och gå på ett möte angående balen. Sen ska jag hem och ut och gå runt munksjön och det ska bli hur skönt som helst med en powerwalk. Och min kväll idag består av jobb igen mellan 15.45-22.15, men imorgon är jag äntligen ledig. Sen igår kom ju ett paket till mig som jag inte hann visa igår vad det va i, men jag visar bild på skorna som kom igår när jag kommer hem för er som ville veta. Ne nu måste jag börja fixa mig. Hoppas att ni får en bra dag, Pusskram, Alexandra

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag vill se haha :)

2009-01-30 @ 22:06:26
URL: http://prinssesansglamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0