29 Januari

God morgon sweetheart's.
Hoppas allt är bra mer er.

Med mig är det mindre bra idag, jag som trodde jag höll på och bli frisk. Fast nu i stället börjar jag bli jätte förkyld och min hals är svullen. Kan jag inte bara vakna upp en dag och bli frisk istället. Pappa ligger ju också hemma sjuk  också och det gör inte saken bättre för mig som försöker piggna till. Sen idag har jag försökt få någon att jobba åt mig på jobbet eftersom jag är sjuk, men det var helt omöjligt. Så jag får stå där och jobba i 7 timmar ändå och det kommer jag inte bli bättre av. Men men, nu är det som det är. Detta blev inte direkt ett positivt inlägg, men det kommer senare. Ha en bra dag. Pusskram, Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0