Work it, baby!

Hej allihop.

Min dag har bestått av skola, balanmälan, lägenhetsvisning, A6, träning 1,5 timme, plugg. Men denna lägenheten var inget att ha heller, eftersom där den låg was to far away! Så vi får hoppas på den andra lägenheten som vi ska kolla på nästa vecka faller oss i smaken. Och efter vårat besök åkte vi till A6 och lämnade tillbaka mina jeans från bikbok som jag skrev om tidigare i veckan. Men jag vill ju som sagt ha ett par nya jeans, så vi fortsätte leta och tillslut hittade jag ett par jätte fina diesel jeans ifrån JC. Och vet ni vad det konstiga är? jag köpte inte dom och jag ångrar mig alltid när jag kommer hem .. 

Men nu ska jag vila lite framför tvn och vänta på att
min älskling kommer hem & myser med mig. PUSSKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0