Perfekt för oss

Träningen gick jätte bra innan och idag var det riktigt härligt och träna. Men idag på praktiken fick jag gå iväg lite mer än 30 min för att Robin ringde och sa att vi skulle på lägenhetsvisning på Torpa. Och det var inte annat än en kanon bra lägenhet. Läget är perfekt, den är ljus och fin precis som jag gillar. Fattades bara att det var högt i taket(man kan inte få allt man vill ha) men den var jätte bra, vi hade kunnat göra den så mysig. Och den hade varit perfekt för mig och min pojkvän. Men otur som vi hade, så hade det varit fyra före och kollat på den. Så då kändes chansen inte så stor längre känns det som, men vi sa allt vi kunde för och försöka övertyga henne om att vi verkligen ville ha den. Mer kunde vi tyvärr inte göra, än & bara hålla tummarna och hoppas på att vi får den.


jag vill ha en stor garderob, precis som den här.

Men nu ska jag lägga mig brevid baby i soffan igen och kolla på hannibal.
God natt och sov gott sunshines. Pusskram, Alexandra

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas ni får den! :)

2009-02-25 @ 14:40:06
URL: http://lisaellennystrom.blogg.seli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0