3 Februari

God morgon sweeti's.
Hoppas allt är bra med er.

Sitter här nu och äter frukost och tänkte åka till ED dagen som är idag. Men det blev inget med det! Resten av dagen ska jag hålla på med mitt aerobics pass så det blir helt klart. Sen ska jag åka och umgås med Emmie och Lovisa, men ikväll blir det träning.

Angående gårdagen så hade jag fullt upp hela dagen, så det blev inget bloggande. Men jag hade som sagt praktik igår igen på Once, vi hade det jätte trevligt. Men det var väldigt lugnt! Så med mig hem ifrån once igår fick jag med mig en super söt rosa blus och en enkelt tröja. Jag var bara tvungen att köpa den också, för den var så himla söt. Knapparna är som rosetter och vem kan motstå det? ; ) Senare på kvällen blev det träning och sen kom Elin, Jonatan och Pressfeldt hit och umgicks med mig och Robin. Vi kollade på en film, men jag & Elin somnade som vanligt. Men nu måste jag städa i ordning lite här hemma. Hoppas att ni får en jätte bra dag!


Enkel tröja med lite volang & rosett knappar från Once.

















En gullig rosa blus från Once.


Pusskram, Alexandra

Kommentarer
Postat av: Hillevi

haha ja dom är snygga att kolla på iaf ! ;) Det är dom gråa dom andra är 12,5 fast dom är as lätta att gå i =)

2009-02-03 @ 13:47:31
URL: http://allthatandmakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0