NYÅRSAFTON

God morgon allihop! Idag gick jag upp kl:06.00, eftersom jag trodde att bussarna gick som vanligt nu på förmiddagen. Men självklart gjorde de inte det . . . Antingen hade jag kommit jätte tidigt eller, efter har öpnnat (och det är ju inte så smart) Därför fick ringa min kära far nu på morgonen och fråga om han ville köra mig till jobbet, tur att man har han som ställer upp!

Kollade på Victoria Secret Show igår och herregud vilka trimmade kroppar alla har, man vill ju bara träna direkt när man ser dem. Så snygga, Beach 2010 då? ; )


Kommentarer
Postat av: Louise

jaa så jävla heta kroppar! kanske inte så jättetaggande att titta på, jag blev mer deppig :P

2009-12-31 @ 15:31:06
URL: http://looooooouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0