Lovely day

Hemma efter en lång dag, har inte varit hemma sen i morse. Lunchade som sagt med Louise tidigare idag och det var jätte trevligt. Sen efter två timmars prat och skratt, åkte jag och Robin till min mormor och morfar där vi var i ett par timmar. Det är alltid lika mysigt att komma till dem, man blir glad av att veta att dem blir så glada av att man kommer dit och hälsar på. Men nu ikväll var vi och handlade lite på ica maxi och direkt efter vi handlat åkte vi till min faster och hennes kille och hälsade på och nu håller jag på och slår in julklappar. . . Super mysigt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh, en av dom skulle jag gärna vilja ha, dom var fina:)

2009-12-21 @ 11:29:13
URL: http://amandawencel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0