ICE COLD

Jag är helt frusen i hela kroppen, har precis kommit hem från stan. Jag och Emmie lunchade på kaffebönan och åt deras "tortilla med kyckling" som jag aldrig tröttnar på. Den är hur god som helst, den rekommenderar jag starkt för er som inte testat den. Sen har vi gått på stan i det jätte kalla vädret, letat lite julklappar, shoppat till mig själv och köpt julkort (som jag skickat iväg nu). Har som sagt inte köpt en enda julklapp än, det börjar nämligen dra ihop sig. Men det hinner jag fixa nu i dagarna,  jag vet iallafall vad jag ska köpa till de flesta. Men nu tänkte jag avrunda här, för om ett tag ska jag träna på friskis och resten av kvällen blir lugn för min del. Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0