Underbara dagar

Home sweet home! Nu är jag äntligen hemma från jobbet, har jobbat idag mellan 14.45–22.20. Fast det var mycket och göra, så tiden gick fort. Vilket var väldigt skönt! Jag var trött efter att åkt bil från Halmstad idag, det kändes som en evighet, men jag har iallafall haft tre underbara dagar där. Det var skönt att komma iväg och få umgås med Elin som jag inte träffat på 2 månader.

Jag kom till Elin i torsdags kväll vid 21.00 och då blev det god mat och film för hela slanten.  Fredags blev det lite shopping på stan och en riktigt trevlig utekväll. Lördagen sov vi ut ordentligt och lunchade sedan på stan. Men sen på kvällen skulle Elin på släkträff, därför tyckte jag att det var passande att åka hem till Robins kära föräldrar och stanna där en natt. Där blev jag bjuden på jätte god mat, 10 min på en spikmatta (haha) och resten av kvällen bestod av massa prat och en film. Sen idag blev det frukost på ett fik i Ljungby med Robins familj och min pappa, sen åkte vi vidare hem till Jönköping.  Skriver mer imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0