Ny vecka

God kväll allihop! En ny vecka och det är nya tag som gäller, fast denna veckan jobbar jag bara 3 dagar. Vilket känns väldigt skönt, men ändå tomt på något sätt. Eftersom jag har nästan har jobbat varje dag hela sommaren och vissa dagar har det varit dubbelpass. Men idag jobbade jag mellan 10.00-15.00 på once, sen mötte jag upp Mamma efter jobbet för en fika stund och lite shopping (bild från shoppingen läggs upp senare ikväll). Fast nu är jag hemma och ska strax iväg igen för ett riktigt hårt tränings pass på sense.

Resten av veckan ser ut såhär:
Tisdag - ledig. Morgonspowerwalk,
hämta ut min mobil som varit på lagning på A6,
fika med min underbara vän Ajnur.
Onsdag - ledig. Träna på sense,
umgås med Lovisa & Emmie hela dagen.
Torsdag - morgonspowerwalk, Jobb mellan 10.00-18.10, sen vid 18.30 tar jag bussen till halmstad, för och hälsa på min saknade vän Elin tills på söndag.
Torsdag kväll till söndag - Är jag i Halmstad utan min sambo.





Kommentarer
Postat av: elin

tjohoooo! längtar!!

2009-08-12 @ 14:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0