Monday

God morgon allihop!

Jag har precis ätit en mysig frukost tillsammmans med min älskling, fast nu var han tvungen att rusa iväg till bussen för idag kör högskolan igång igen och detta året är han fadder. Kul! Jag ångrarr faktiskt att jag inte sökte in till högskolan nu, fast om jag hade gjort det så hade jag inte vetat vad jag hade velat söka, men ändå.

Men idag ska jag träffa Mathilda som jag inte sett på ett tag. Senare blir det bara några timmars jobb på once mellan 14.30-18.10 och efter det hade jag tänkt åka och träna på sense. Ha en underbar dag allihop!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

Har sett att du jobbar på once. Tänkte fråga, har du någon aning om de behöver mer personal? Letar nytt jobb ;) puss o kram

2009-08-17 @ 17:54:13
URL: http://lindamadsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0