Lovely sunday




Vi gick upp tidigt idag vid 07.00, för att åka på "roadtrip" till Ullared och sen tänkte vi stanna vid en mysig sjö och sola. Idag blev det inte lika mycket shopping på Ullared som jag förväntade mig, fast det blev en hel del ändå. Robin klagade på att det bara var massa rosa i våra vagn, haha. (fast jag tycker inte det var mycket rosa, se bild ovan) Men efter ca 4 timmar inne på Ullared var det dags för lunch och sen begav vi oss hemåt för att försöka hinna hem och sola lite. Men det var inte mycket till sol när vi kom hem, men vi låg ett tag iallafall och bara myste. Jag har haft en underbar dag och nu  blir det powerwalk och sen bara mys framför tvn. Imorgon väntas jobb mellan 10.00-15.00.

Hoppas att ni haft en jätte bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0