Jobb, jobb & jobb.

Jag vet, det har varit dålig uppdatering på min sida. Men jag har inte orkat, jag jobbat så mycket nu de senaste och kände att jag behövde lägga det åt sidan lite. Fast nu är jag tillbaka och börjar blogga som vanligt igen!

Min vecka har bara bestått av jobb & träning.
Måndag - jobb mellan 09.40-18.10 + powerwalk
Tisdag - Jobb mellan 10.00-18.00 + träning på sense.
Onsdag - Jobb mellan 09.40- 21.00
Torsdag - Jobb mellan 12.30-18.10 + powerwalk
Fredag - Jobb mellan 09-40-21.00
Lördag - ÄNTLIGEN LEDIG , sola & bada står på schemat + powerwalk
SÖNDAG - LEDIG , ullared nästa.

Så igår passade jag på och umgås med min älskling, han hade
lagat underbart god mat när jag kom hem helt död från jobbet.
Sen blev det bara en myskväll med glass & film. 

Men idag är det stranden som gäller har inte legat och solat
på jätte länge, så idag ska jag försöka få lite färg igen.

Ha en underbar dag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0