Spa & Relax

God kväll allihop! Jag hinner inte med mycket bloggande när man jobbar hela dagarna och sen direkt efter åker jag och tränar, sen blir klockan runt 21.00 när man kommer hem och då finner jag oftast inte mycket tid framför datorn.

Annars har min dag bara bestått av jobb på once mellan 12.30-18.00, sen skulle jag egentligen umgåtts med min bästa barndomsvän Jonna, för vi skulle träna tillsammans. Men den rackaren var tvungen och jobba över, så jag fick bege mig till gymmet själv idag. Och nu är jag och Robin hemma hos mina föräldrar och lånar internet lite, eftersom vi letar spa hotell för i helgen hade vi tänkt och åka iväg och relaxa lite och ha det alldeles underbart för vi har nämligen varit tillsammans i 2 år på söndag, därför kände vi för och lyxa till det lite och göra något mysigt. Så ifall ni har något bra förslag på ett mysigt spa & relax hotell så säg till?


Bild: Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0