Ny vecka

Ny vecka, nya tag och mycket jobb återstår.
I helgen har jag inte alls haft tid och blogga,
men det är för att jag umgåtts med mina nära och kära.

Lördag: Blev det en jätte härlig morgon med bästa Emmie. Vi var ute och gick en morgons promenad i nästan en timme. Sen gick vi och köpte färska frallor och åt frukost på min balkong och njöt av värmen. Men framåt eftermiddagen var det planerat att jag och mamma skulle upp till A6 och kolla inredning och självklart blev det mer shopping än väntat. Fast det är sånt man får räkna med nu när man flyttat hemifrån och vill köpa allt man ser ;) Framåt kvällen mötte jag upp Mathilda för att vi skulle hämta thai mat och sätta oss och äta mat på piren och det var hur mysigt som helst. Sen återstod en kväll framför tvn för våran del och vi kollade på "vid din sida" och jag älskar den filmen, den är verkligen så bra.

Söndag:  Bestod av en trevlig morgon med Mathilda och sen blev det en morgonpromenad för min del. Resten av dagen blev det jobb mellan 15.45-22.15. Men idag var jag ute och powerwalkade och sen promenerade jag och Robin till Mio för och kolla möbler, men denna gången var det inte mycket och skrika högt för. Men sen blev det jobb på once mellan 12.30-18.00.

Hoppas ni haft en jätte bra dag,
för det har jag haft. Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0