Påsk i Halmstad

Äntligen har jag jobbat klart och nu har jag precis varit hemma och hämtat packning inför en natt i Halmstad. Tyvärr så blev det ingen spa helg för min och Robins del, eftersom nästan allt är ju full bokat (iallafall dom ställerna vi tyckte var bäst och mysigast). Så vi fick skjuta på våran lilla utflykt, som istället kommer ske i början av Maj förhoppningsvis.

Men imorgon vid 08.40 sätter jag mig på tåget för och åka till Halmstad, där min älskling befinner sig just nu. Så imorgon möter han upp mig på tågstationen och sen blir det som vanligt en mysig runda på stan för och kolla lite kläder & inredning och framåt kvällen blir det grillning & förfest med halmstad folket och sen blir det utgång. Ne nu ska jag strax gå och lägga mig, för jag ska upp tidigt och jag är helt slutkörd efter en hård jobb vecka.

KRAM ALEXANDRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0