Work

Nu är jag hemma efter praktiken, har jobbat mellan 13.00-18.00 idag bara. Så det var ganska lugnt! Men innan work idag var jag och gjorde mina naglar igen, "påfyllning som det heter". Men det tog inte så lång tid idag, satt bara där från halv elva till halv tolv. Därefter tog jag en titt in på vagabond och hittade så snygga boots med klack. Men plånboken börja säga ifrån nu ...

Fast det hindrade faktiskt inte mig och ta med mig en kort grå kavaj och en jacka hem från once idag, haha. Ska testa här hemma och se om jag ska ha det eller inte. Det är så mycket lättare och testa hemma än i butiken + att man kan höra vad familjen och pojkvännen tycker. Men hoppas att ni haft en bra dag!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0