Tränat

Direkt efter praktiken idag åkte jag och tränade på sense. Det blev mycket konditions träning idag och lite styrka! När jag kom hem hoppade jag in i duschen och nu sitter jag och kollar på topmodel. Men idag köpte jag mig en underbart fin klänning från once ( min praktikplats ), en tub volang klänning. I love it!  Sen tog jag med mig ett par jeans hem som jag ska testa här hemma och se om jag verkligen vill ha dom. Men ska fundera på det tills imorgon, annars ska jag ner dit imon och lämna tillbaka dom.

Efter topmodel, ska jag promenera bort till gräshagen och sova hos Robin. Men nu ska jag sätta mig framför tvn igen och se vem som åker ut på topmodel. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0