Tisdag

Hej allihop! Kom hem från "jobbet" för ett tagsen, har precis ätit lite mat. Ska åka iväg och träna på sense vid 8 och slimma till kroppen lite. Men idag på work köpte jag mig en volang klänning och som sagt jag får aldrig nog av volanger. Den är verkligen super fin, vi på once kallar den för julgransklänning. Haha, för den har  så mycket volanger. Men jag kan ägger upp en bild på den senare för er som är nyfikna på hur den ser ut.  Jag stog och velade ett bra tag innan jag bestämde mig vilken färg jag skulle ha, men tillslut blev det en svart. Men den lila var väldigt fin också, men nu blev det en svart, det funkar alltid till allt. Men nu ska jag sätta mig och kolla på Gossip girl, är väldigt nyfiken på vad som händer denna säsongen. Så ska kila iväg nu, hoppas ni haft en bra dag!

Tjingeling så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0