Party tonight

Strax ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag åka och möta upp Mathilda. För vi ska nog handla lite smått och gott för ikväll antar jag. Men var ju som sagt nere på stan innan med Lovisa och Emmie, försökte hitta något att ha på mig tills ikväll. Men det gjorde jag självklart inte, jag hittade bara en jätte fin grön tröj"jacka" eller vad man ska säga. Och det är inget jag kan ha på mig ikväll, men jag är himla nöjd med den iallafall! Jag älskar färgen. Kan vara fint med en liten färg klick ibland. Sen efter stan åkte jag och mötte upp min käraste och vi gick till sense och solade, jag kände att jag behövde lite färg på kroppen. Men nu ska jag hoppa in i duschen, hoppas att ni får en riktigt trevlig kväll.

Pusskram,
Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0