Lördags träning

God morgon allihop! Nu har jag varit vaken sen 9 ungefär. Eftersom jag var tvungen att gå ut med lilla Molle, sen kröp jag ner hos Robin igen. Men nu har han åkt hem, för han ska iväg på match. Så han skulle samlas vid halv 12. Men gårdagen var jätte mysig, vi åt på en italienare och en grek och vi fick den pefekta platsen. Underbart god mat var det, dit ska jag verkligen gå igen. För det var otroligt gott! Se promenerade vi hem till mig, kollade på film och hade det jätte mysigt. Tack för en helt underbar kväll älskling!

Nu måste jag hoppa in i duschen, för jag ska möta Jonna på stan om ungefär en timme. Idag är det nämligen höstmarknad här i jönköping och det har jag aldirg vetat om att det har varit  här. Men tydligen så har det de. Men sen efter det ska vi åka och träna på sense + sola. Senare ikväll kommer mina kära vänner hit, vi ska förfesta lite. Sen ska vi på 18 års fest, bjuder på massa god mat, gratis dricka osv. Vi kommer ha det så trevligt! Sen blir det troligtvis utgång om vi inte bli kvar. Hoppas att ni får en riktigt bra dag!

Pusskram,
 Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0