Lördag

Bild: På mig och Elin i februari
Nu ska jag strax hoppa in i duschen för att sedan börja fixa i ordning mig. Jag och älsklingsrobin ska åka till några vänner ikväll och kolla på fotboll. Sverige spelar ju , så självklart ska jag också kolla. Sen efter det ska vi nog hem och ha en mys kväll, med lite smått och gott och en bra film. För resten av folket ska ut och jag känner mig inte allt för sugen på det, eftersom jag var ute igår. Men som tur kände inte Robin heller för och festa, så det var bra. Men ikväll får jag äntligen träffa Elin, har inte träffat henne på ett par veckor. För hon har haft sån lyx att hon har varit utomlands med henne pojkvän & så har hon varit hemma i halmstad. Men nu är hon här i jkpg, så ikväll får vi umgås.

Pusskram, adios amigos.
Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0