Lång dag

Hej allihop! Det har varit fullt upp hela dagen, så har inte haft tillgång tll någon dator. Jag började dagen i skolan med ett aerobics pass kl:08.00 , sen efter det började min praktik vid 11.00-18.00. Och direkt efter work åkte jag upp för att stå i kiosken på jsödra och idag vann dom faktiskt med 2-0. Så har varit borta hela dagen, kom hem nu ikväll vid halv 10 ungefär.

Men nu sitter jag hos Robin, vi ska strax gå och lägga oss. För nu känner vi att det börjar bli lite sömnigt. Men imorgon börjar jag 13.00, fast ska gå och fixa mina naglar på "fem sinnen" innan jag börjar jobba. Så imån kommer mina naglar vara fina igen, tänk vad en månad går fort. Ne, nu är det dags och sluta skriva för dagen. VI ska gå och lägga oss nu, god natt och sov gott.  Hoppas att ni haft en bra dag!

Pusskram, adios amigos.
Alexandra

Kommentarer
Postat av: elin

saknar dig! boka in elin/alexandra tid nästa vecka ;)

2008-09-23 @ 08:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0