God morgon

God morgon allihop!

Vaknade upp hos Robin idag också, det är helt underbart att vakna upp vid hans sida. En mysig morgon, framför tvn. Vi har i stort sätt hela morgonen legat och kollat på idol. Sen framåt 12 tiden, åt vi frukost och nu sitter jag här hemma. Robin spelar nämligen match idag, så jag åkte hem vid halv 1 tiden.

Men annars idag ska jag träffa Jonna, vet inte vad vi ska göra än. Men något kul blir det , vi kanske tar en fika och ha lite tjejsnack. Eftersom vi alltid har lika mycket att prata om när vi ses, så finns risken att det blir så. Senare ikväll har jag bestämt att jag ska träna, men jag får se om jag hinner med och träna på sense eller om det blir en lång promenad istället. Men det märker vi! Hoppas att ni får en jätte bra dag.

Pusskram,
Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0