Utgång

Idag har jag varit på stan med Jonna i ungefär 3 timmar och vid 1 tiden kom Lovisa, så Jonna gick med oss lite. Vi shoppade lite allihop, så vi hade himla trevligt. Jag köpte mig en spetstopp , fyra par trosor och svarta genomskinliga strumpbyxor. Nödvändiga grejor iallafall! Men vill ha skorna också som jag skrev om tidigare. Sen efter stan åkte jag och Lovisa hem till mig för att fixa lite tills imorgon och jag måste säga att det blev riktigt bra, eller vad säger du lollo?

Men nu ikväll blir det utgång med Elin, hon kommer strax och hämtar mig. Och då ska vi åka och handla något vi kan äta, sen blir det idol( abba tema ) och förfest. Haha, vi kommer ha så kul ikväll gumman.

 Men gott folk är det så att vi ses vi ute ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0