Tisdag

God morgon allihop! Ska promenera hem från Robin strax och sedan duscha och fixa i ordning mig. För att sedan bege mig ner till stan och kolla lite i butikerna innan jag ska fixa mina naglar kl:14.00. Och jag har faktiskt bytt ställe, jag ska inte gå på fem sinnen längre. Jag ska gå hos Patricia på salongen + att där sägs det att hon är mycket nogrannare och det kostar 300 kr istället för 400 kr när man kommer tillbaka. Sen idag ska jag ta bort mina tippar också, för mina naglar är lika långa som dom nu. Fast jag ska klippa ner mina egna naglar lite ändå, för jag tycker dom är alldeles för långe nu. Men jag får se vad jag tycker om hennes arbete och jag kan återkomma med ett omdöme om vad jag tycker.


Bild: mina naglar från första gången för ca 3 mån sen.

Men efter jag har varit och fixat naglarna, ska jag möta upp Jonna och vi ska åka till sense för att träna. Det blir mycket kondition och överkropp på gymmet idag. Men sen efter det ska jag göra min utbildning till jobbet som är på 2 h 15 min på datorn, så det kommer väl bli lite segt. Men jag hoppas att jag kommer få ett diplom som man får om man klarar det. Haha, annars vore det lite synd. Men nu ska jag kila iväg, ha en bra dag.Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0