Shoppat/Powerwalk

Kom hem för en liten stund sen, skulle egentligen varit och tränat med Jonna nu. Men icke, det blev hinder för henne. Så jag ska då istället strax pallra mig ut i det kalla vädret för en timmes powerwalk helt själv. Men först tänkte jag visa det jag inhandlade på stan idag. Jag köpte underkläder (3 för 129kr) & en fuskpälskrage, allt är från ginatricot. Ja det blev tre nya underkläder denna veckan också, woops. Jag som bestämde att jag inte skulle köpa ännu mera underkläder denna månaden, men jag kunde bara inte låta bli. Så nu börjar det bli fullt i lådan ...


      Bild: Lånad av Kelly så länge, för min kamera är inte hemma.

Fast om jag ska vara helt ärlig, så har jag aldrig riktigt fasnat för pälstrenden, men den senaste månaden så har jag ändrat mig när det gäller det, för jag tycker det är riktigt snyggt. Och denna fuskpälskragen kunde jag inte låta bli efter jag testat den. 149 kr kostar den och det är jätte bra pris + att den är super fin. Men nu ska bege mig ut på powerwalk i en timme. Skriver senare, Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0