Onsdag

Kom hem från stan för ett litet tagsen, men efter skolan idag åkte jag och Emmie hem till mig för att ta oss något att äta innan vi tog bussen ner till stan. Vi gick och kollade lite och vi hittade ingenting, sen skulle vi åka och då kom jag precis på att jag hade glömt att köpa tight så jag promenderade tillbaka och köpte tight och ett super bra puder och Emmie åkte hem. Då ringde min kära vän Mathilda och ville gå på stan, så jag blev kvar. Sedan tog vi bussen hem till mig och nu har hon åkte hem.

Så jag tänkte passa på att åka iväg och träna om ett litet tag, ska bara kolla lite resor och så. Vem vet , jag kanske sitter på flyget nästa vecka om jag har tur. Haha, men risken är stor att jag inte gör det. Man kan ju alltid hoppas! Men nu ska jag kila iväg, ha en trevlig kväll.

Pusskram,
Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0