Min stora kärlek

Hej allihop! Kom hem precis, jag åkte direkt till sense efter "jobbet". Så det blev 20 min springning och 40 min powerwalk, det var riktigt härligt att  träna idag. Det är så det ska va! Annars nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag till Robin.



Igår hade jag och robinälskling 1 ½ år tillsammans, jag är så lycklig med dig.
Men igår försökte jag verkligen logga in här på bloggen nästan hela dagen, men det funkade verkligen inte. Så därför blev det inte mycket skrivet här i bloggen igår och inte heller några bilder som jag lovade. Men jag får se om jag hinner med det senare. Men hela söndagen spenderade jag med min älskling, för vi skulle ha en mysdag och det blev det. Vaknade upp tillsammans med honom, vi åt frukost och låg och myste, sen åkte vi och handlade lite mat och framåt eftermiddagen tog en lång promenad i det härliga höst vädret som var igår och på kvällen kollade vi på film och tända massa ljus. Vi hade det helt enkelt jätte mysigt, du är mitt allt, min bästa vän och min stora kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0