Bra helg

hej allihop! Sitter hemma hos robinsälskling nu, vi har legat och myst hela morgonen. Kollat på the hills och idol och nu har vi precis ätit lite och ska kolla på en film. Sen ska jag hem, för han ska iväg och spela fotboll med högskolan. Så då ska jag ut och gå runt munksjön, det ska bli riktigt härligt.

Men igår kväll var jag med Elin, vi var på bio och kollade på "eagle eye". Den var riktigt bra, men ändå väldigt speciell. Vi kände att de var mer en killfilm. Men vi hade det bra ändå! Efter bion promenerade vi hem till Fidde och Fadil, där våra pojkvänner satt och spelade fifa 09, deras nya "lycka". Haha! Jag och Elin, somnade och sen vaknade vi när vi skulle åka hem vid 04.00 på morgonen. Så då kan jag faktiskt säga att jag var väldigt trött. Men nu ska jag kila, hoppas ni haft en jätte bra helg.

Pusskram,
Alexandra

Kommentarer
Postat av: elin

ja, jag har haft en toppenhelg tack vare dig sötnos! ha en bra vecka!

2008-10-05 @ 19:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0