18 års firande

Bild: Jag och bästa Emmie (18 års barnet)

Hej allihop! Det har varit fullt upp hela dagen idag. Det var min första dag på jobbet idag och jag kan faktiskt säga att det gick riktigt bra. Men det är lite klurigt med tips, lotton och sånt som inte intresserar mig så mycket. Men de måste det bli ändring på! Jobbade mellan 07.00-12.00, sen direkt efter det åkte jag upp till J-södra för att jobba där i kiosken. Och jag hoppades på att dom skulle förlora, men självklart blev det lika och vi kommer att vara tvungna att stå där på söndag igen. Men sen är det slut med det, aldrig mer jobb i kiosken på jsödra det är en sak som är säker. Fast slut pratat om det, för ikväll blir det middag(exotisk planka) och 18 års firande för Emmie. Vi kommer ha det så otroligt bra ikväll, hoppas på en lyckad kväll!

Men gårdagen var himla trevlig, jag och Elin hade det så mysigt och roligt hemma hos henne. Vi satt och pratade om allt möjligt, kollade på idol och förfestade lite innan vi drog iväg till centrum och shakade. haha! Och jag kan säga att jag har aldrig varit med om att jag har träffat så mycket folk som jag känner på en och samma kväll, men igår träffade jag såg många gamla och härliga kompisar. Tack Elin gumman för en lyckad kväll!

Nu ska jag hoppa in i duschen,
hoppas att ni får en bra lördag kväll!


Kommentarer
Postat av: sanna

+ att simon va grym på att dansa :)

& förresten jag kan lära dig allt med lotto grejerna, kan det dära nu :D

2008-10-25 @ 19:58:10
URL: http://avdicavdicavdic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0