Värsta kvällen

Det har varit den värsta kvällen på jobbet någonsin och min första kväll helt ensam. Och självklart händer precis allt, kassan hänger sig och funkar inte alls. Sen slutade den där man drar sina visa kort, swedbank (osv) och funka. Och ja, jag kan rabbla upp en hel lista nästan.. Men det orkar jag inte nu, för jag är trött och sur på det här. Jag får hoppas att det går bättre nästa gång, men allt löste sig ju tillslut iallafall. Så det var himla bra det!

Men snart kommer Robin till mig, han får se till och få mig lite glad efter allt trubbel ikväll. Men det är ju inga svårigheter, för det lyckas han alltid med. Han gör mig glad & jag älskar honom. Hoppas att ni haft en bättre kväll än mig!

God natt sweethearts.
Pusskram, Alexandra

Kommentarer
Postat av: elin

men gumman då. det var ju inte ditt fel =) trösta med lite trosor imorgon ;) haha! puss o natti

2008-11-06 @ 22:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0