Söndag

Hej allihop! Sitter hemma hos robinälskling, vi ligger här i soffan och kollar på MTV "my super sweet 16". Idag ska jag ligga och mysa med Robin nästan hela dagen. Och vi ska försöka hinna med och gå runt munksjön också. Men senare ikväll ska jag åka till Elin, vi ska ha söndagsmys. Ligga och kolla på ensam mamma söker och sanningens ögonblick. Det kommer bli lika trevligt som alltid!


Bild: jag och robinälskling


Men gårdagen blev väldigt lyckad även om kvällen blev väldigt lugn. Direkt efter jag slutat på jobbet vid 22.15,  fixade jag mig snabbt som tusan och promenerade  sedan bort till Fidde och alla andra folk som var där på förfest. Efter det blev det centrum och jag och Elin befann oss på dansgolvet i stort sätt hela kvällen. Tack för en super bra kväll!

Pusskram. Alexandra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0