Shopping

Hej allihop! Min dag har varit fullspäckad, så haft full rulle hela dagen. Men en mycket trevlig dag har det varit, började dagen med skola. Och efter det blev det träning vid 10.00 och en soltur i solariumet. Efter det begav jag mig ner till stan med min älskling. Jag köpte mig en blå boomerang jacka från boomerang, den lilla partyväskan från ginatricot jag skrev om igår och en bh från h&m. Sen efter det mötte jag upp Mathilda för att ta en fika med henne och nu kom jag precis hem.

Och ska snart iväg igen, för att jobba mellan 17.30-22.15.
Senare ikväll blir det mys med robinälskling.

Hoppas ni haft en trevlig kväll, Pusskram. Alexandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

*fullspäckad

2008-11-23 @ 13:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0