I.d. Bare Minerals

Imorgon har jag tänkt ut på stan för att inhandla mig de här kitet med i.d. bare mineral smink från Kicks. Jag tänkte köpa mig det igår på A6 men då fanns den bara i medium tan och jag behöver medium beige. Så jag får hoppas på att det finns nere på stan istället, för det är så himla bra pris för allt man får.

I detta Bare Minerals-kitet innehåller: 2 st Spf 15 Foundations, I Mineral Veil löspuder, 1 Warmth All-over Face Color, 3 borstar samt Skin rev-er Upper som är en vitaminspäckad primer som ger ett jämnare underlag till makeupen. Och en instruktions-DVD. Allt det här får man för endast 995 kr och det kostar egentligen ca 2000 kr. Så det är otroligt bra pris! Men det känns också lite onödigt att köpa, men har man en gång använd id bare minerals smink så kan man inte sluta. Jag lovar er! Ni som använder det, borde vet du hur det är ;)

Kommentarer
Postat av: Hillevi

det finns bara på A6 ;)

2008-11-02 @ 20:29:05
Postat av: M

Hahaha, bra pris? Här i New York kostar det bara 350kr =D

2008-11-03 @ 01:42:43
Postat av: alexandra

Och på fem sinnen ;)

2008-11-03 @ 08:50:28
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/
Postat av: svar till hillevi

Och på fem sinnen ;)

2008-11-03 @ 08:50:38
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/
Postat av: Hillevi

och hudoteket tilochmed haha men av kicksarna finns det bara på a6 ^^, hihi

2008-11-03 @ 10:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0