God morgon

God morgon allihop! Vaknade för en liten stund sen, ska sätta mig och plugga lite affärsutveckling. Tänkte jag kunde plugga lite innan jag börjar jobba vid 13.00, så slipper jag plugga så mycket ikväll. Jag måste börja prioritera mina studier mera, det är ju trots allt sista året för mig.

Min dag en vanlig tisdag:

- Plugga
- Praktik 13.00-18.00
- Plugga
- Powerwalk

Inte allt för rolig dag, men måste man plugga så måste man. Har ju trots allt två prov denna veckan, man kan säga att jag har prov nästan varje vecka till jullovet. Så det gäller och ligga i som jag skrev. Men hoppas att ni får en bra dag, nu är det  dags för frukost.

Pusskram, Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0