Tränat

Kom hem för ett litet tag sen, har varit iväg och tränat på sense. Det blev ett bodypump pass och efter la jag mig i ett solarium. Och det var verkligen skönt, sen fick jag lite färg också. Så nu känns det bra! Nu ska jag göra lite mat till mig själv och sedan sätta mig och kolla på Ugly betty och Desperete housewives, sen ska jag åka till älsklingen. Passade bäst att sova hos honom idag, eftersom jag och klassen ska åka till Danmark imorgon kl:07.00. Då vill jag inte sätta mig på en buss i 30 min, när jag kan åka med Robin till skolan.

Jag hoppas verkligen att man kommer hitta något imorgon, jag var och växlade mina pengar till danska innan idag, så känner mig väldigt sugen på att shoppa nu! Något butik ni rekommenderar som har fina kläder i Danmark? Själv har jag inte varit i danmark sen jag var 10 år kanske. Så nu ska jag dit igen! Men hoppas att ni haft en jätte bra dag och att ni får en bra dag imorgon, för imorgon hinner jag inte skriva något. För jag är borta hela dagen. Kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad använder du för fondation?

2008-05-07 @ 20:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0