Söndag

Nu är jag äntligen hemma efter dansföreställningen, Robin hämtade mig efter dansen och vi åkte och handlade lite mat. Det blev en massa mat, men nu tänkte vi ställa oss och och laga lite kycklingfilé, krokretter, grekisksallad, beanéssås och vitlöksbröd. Det ska bli så himla gott!

Men på tala om dansföreställningen, så gick det väl ganska bra faktiskt. Bättre än förväntat! Men jag kände mig inte alls sugen på och dansa idag, så jag var inte helt på topp heller. Men nu ska jag ut till köket och hjälpa min älskling och laga mat. Hoppas ni får en jätte trevlig kväll, kram!

( Om du ska snacka skit bakom ryggen, så kan du lika gärna säga det öga mot öga. Istället för att springa runt till andra och tro att man inte får reda på det  )

Kommentarer
Postat av: sanna

ajdå, vem är boven?

2008-05-18 @ 20:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0