myskväll

Strax kommer älsklingen och hämtar mig, vi ska åka och handla och sedan vidare hem till honom. Så det kommer bli en väldigt mysig kväll! Men nu sitter jag här och letar efter balfrisyrer. Eftersom min älskade vän Lovisa ska gå balen den 9 maj här i Jönköping vid stora hotellet. Så hon behövde lite hjälp av mig, men det är inte lätt alltså. Jag letar för fullt, men man är ju ute efter det dära lilla extra. Om ni har några förslag på fina balfrisyrer så kan ni ju säga till? För imorgon ska vi åka direkt efter skolan och kolla på balfrisyrer till henne, så frisören ska testa lite olika frisyrer på henne. Så jag hoppas att hon hittar någon hon tycker om, men det tror jag att hon kommer göra. För Lovisa, du kommer vara så fin på balen.

Men hoppas att ni haft en jätte bra helg, kram!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tack för hjälpen gumman,Underbar är du som hjälper mig,Du och Emmie får vara mitt stöd imorgon :)Love

2008-05-25 @ 20:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0