Myskväll

Hemkommen från A6 precis, köpte mig ett par öronhängen och två linnen. Men vet inte om jag ska lämna tillbaka ett av dom, måste testa lite här hemma och se vad jag tycker! Men nu känner jag att jag måste spara lite pengar, för på onsdag åker vi till Danmark med klassen och ska vara där hela dagen. Då behöver man lite pengar, men just nu så är det lite dåligt med det tyvärr. Man köper ju massa här hemma även fast man vet att man ska iväg, vore ju lite tråkigt om man hittar något där och så kan man inte köpa det. Så nu måste jag lära mig att spara, för det är jag verkligen dålig på.

Hinner inte skriva mer idag, eftersom jag ska tillbringa hela kvällen med älsklingen. Nu har vi bestämt hur en del av kvällen ska se ut iallafall, först blir det bio och sedan hem till honom och mysa hela kvällen. Jag älskar dig Robin Johansson och jag vill aldrig vara utan dig! Men nu ska jag äta, hoppas att ni haft en jätte bra dag och att ni får en trevlig lördag kväll. kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0