Mors dag

God morgon allihop!

Idag är det morsdag, hoppas att ni gör något mysigt för eran mamma. Själv gjorde jag bara en mysig liten frukost åt henne, det behövde hon och hon vet att jag älskar henne. Men dagens planer är att jag ska träffa Emmie framåt eftermiddagen, sen ska vi åka och träna och sen bara umgås tror jag. Men ett problem är bara att jag måste plugga också, det känns sådär. Jag har inlämningsuppgifter som ska vara klara och två prov denna veckan, tisdag och onsdag. Usch, det är så mycket nu. Jag vill bara bli klar med allt! Vad har ni gjort för eran mamma idag? Men nu ska jag äta lite frukost och sen hoppa in i duschen. Hoppas att ni får en bra dag. Njut av värmen ute, Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0