Missnöjd

Alltså, jag och frisörer går verkligen inte ihop eller jo ibland när man bara ska toppa sitt hår. Men inte när man ska klippa frisyr! Jag kom dit och var jätte sugen på att klippa mig. Men sen när det blev klart, så blev det inte alls som jag hade tänkt mig. Jag ville ha det kortare där bak och massa annat. Men självklart är inte jag den som säger till heller så det blev som det blev, men jag får väl gå tillbaka och fråga om hon kan klippa till ett där bak lite om jag vågar i och för sig. Och jag kan inte heller påstå att det är likt Nicole Richie frisyren som jag ville ha. Därför måste jag säga att jag är missnöjd, jag som verkligen trodde det skulle bli bra!

Kommentarer
Postat av: Sofia

det blev säkert jätte fint, jag villse :)

2008-05-27 @ 19:48:24
URL: http://MissSofiaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0