Hemma kväll

Hoppas att ni haft en jätte bra dag, för det har jag haft.
Efter skolan hängde jag med Emmie ner till huskvarnas marknad en sväng, sedan hämtade älsklingen mig och vi åkte hem till honom. Sen så fick han för sig att han skulle bjuda mig på lunch och sånt mys. Så vi åkte upp till A6 och åt på resturang majoren, dagens lunch: Kycklingfile och klyftpotatis och beanesås + sallad. Det smakade väldigt bra. Sen gick vi och kollade i lite affärer. Robin shoppade lite smått och gott iallafall, han köpte sig ett par shorts, en t-shirt, en skjorta och ett hemmabio system. Efter det var han väldigt nöjd och det förstår jag. För allt var verkligen riktigt snyggt. Men det han var mest nöjd med var nog hemmabio systemet, eftersom han velat ha det så länge nu.

För min del blev det bara ett rosa naglack från depend för endast 25:-, himla bra pris. Men jag hittade en massa som jag vill köpa, en jätte fin klänning på h&m som jag gärna vill inhandla. Men den tar nämligen slut lika fort som den kommer in sa hon när jag frågade om dom hade den i mindre storlek. Sen var det en del annat jag hittade också som jag hoppas finns kvar tills nästa vecka. Så efter a6 åkte vi hem till mig och gick en promenad runt munksjön. Och nu har vi bara tagit det lite lugnt och kollat på tv. Men nu var han tyvärr tvungen att åka, eftersom en av hans kära vänner kommer upp nu ikväll från Borås. Så mina planer ikväll blir lugna, ska lägga mig framför tvn och små prata med mamma eller något. Aldrig fel med en hemma kväll med sin kära mor, händer ju inte allt för ofta längre. Så det blir en myskväll som sagt. Men nu ska jag kolla på tv, ha en trevlig kväll. kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0