God morgon

God morgon allihop!

Gårdagen med Lovisa, blev inte jätte lång varig. Eftersom hon skulle åka med Emil hem senare på kvällen, men vi hade det mycket trevligt och roligt även fast vi inte träffades så länge. Jag älskar dig min käre vän!

Jag och Robin gick upp för en liten stund sen, jag tänkte att jag skulle hoppa in i duschen och fixa mig i ordning mig lite snabbt. Eftersom vi ska åka till Halmstad idag, först ska vi ner till stan när vi kommer fram, sen kanske lägga oss och sola om vi hinner, men det tror inte jag att vi kommer göra. Men man kan alltid hoppas! Ikväll blir det modevisning och utgång iallafall, det kommer bli jätte trevligt. Men nu ska jag hoppa in i duschen! Men hoppas att ni får en riktigt bra lördag kväll, kram!

Kommentarer
Postat av: lovisa

Du är bäst gumman, Jag älskar dig

2008-05-31 @ 13:28:22
Postat av: Ingrid

ha en fin lördagkväll!

2008-05-31 @ 17:49:29
URL: http://svartvitnagellack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0