God morgon

God morgon allihop!

Sitter i skolan nu, började kl:08.00 och första lektionen hade jag aerobics. Alltid lika skönt med ett morgon pass, man blir så pigg. Idag efter skolan ska jag och Emmie hem till mig och sen ska vi direkt upp till stadsparksvallen, eftersom vi jobbar idag. Idag spelar J-södra mot Asyriska kl:19.00 ifall någon har missat det. Men efter J-södra blir det hem och plugga, eftersom jag har prov på aktier imorgon, mindre kul. Något som gör mig glad idag är att det är sol och det är ganska varmt ute, hoppas att det håller i sig nu. Men nu ska jag gå, för vi har lunch nu.  Hoppas att ni får en jätte bra dag, kram!


Kommentarer
Postat av: leia

vad läser du??? jag fick minsann aldrig ha aerobics i skolan:(

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0