God morgon

God morgon allihop!

Hoppas allt är bra med er, med mig är det jätte bra iallafall. Jag är uppe tidigt idag också, eftersom jag ska iväg till dansen om ett tag. Ska vara i huskvarnas teater mellan 12-19.00 idag. Usch, jag kommer verkligen vara trött. Så idag hinner jag inte med så mycket mer än och dansa. Ifall ni hade planer på att komma och kolla, så är dansuppvisningen kl:16.00 på huskvarnas teater.

Efter dansen ska jag åka till älsklingen, vi ska ha en myskväll. Laga lite mat och bara mysa. Jag skulle egentligen tillbringat kvällen med honom igår. Men så blev det inte! Jag var och tog en fika med min käre vän Mathilda och han var med sina kära vänner. Men jag och Mathilda hade det jätte trevlig och det är inget ovanligt! ;) Men nu måste jag fixa i ordning mig och äta lite frukost. Hoppas att ni får en jätte bra dag, wish me luck. Kram!

image147

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0