God morgon

God morgon allihop!

Sitter här hemma hos älsklingen nu, han åkte och jobbade vid 06.30. Och jag var hur trött som helst, jag skulle gå upp kl:06.45. Men självklart, så försov jag mig och vaknade nu vid 08.00. Sen går det ingen buss nu förrens 09.10. Aj, dåligt av mig. Men det är ju sånt som händer ibland, eller hur?

Idag blir det lugnt, kommer bli att jag pluggar en hel del idag också. Det är ju ett måste nu, med tanke på hur mycket vi har i skolan. Jag har nog aldrig varit med om att vi haft så här mycket plugg innan, för nu är det verkligen sjukt mycket. Senare ikväll ska jag åka och träna på sense iallafall, det blir ett bodypump pass eller bara lite konditions träning och styrka. Jag har inte riktigt bestämt mig än! Men nu måste jag gå och fixa i ordning mig och ta mig något att äta. Hoppas ni får en jätte bra dag, Kram!

Kommentarer
Postat av: Lollo

oj tidigt du var uppe! fast jag brukar gå upp vid 05 snåret när jag ska jobba, jobbigt1

2008-05-13 @ 12:20:42
URL: http://www.confessionsbyme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0